loading...
تفريح براي همه
آخرین ارسال های انجمن
mostafa بازدید : 150 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)


 

 

گویند غروب جایی است که آسمان زمین را می بوسد امشب برایت غروب میکنم آسمان من کجایی ؟

 

 

 

 

 

 

امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوس داغ فرستادم !

 

 

 

 

 

 

1 بوس
۲ بوس
۳ بوس
۴ بوس
۵ بوس
.
.
.
بسه دیگه بوسم نکن مرسی !!!

 

 

 

 

 

 

نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای
بوسه ای دیگر سر آن مینهم / لحظه دیگر به تو پس میدهم !

 

 

 

 

 

 

عزیزانى که اس ام اس ندارند بوس هم پذیرفته میشود آدرس اینترنتى ما ، دبلیو دبلیو داد ، داد داد نداد به زور مى بوسیم .

 

 

 

 

 

 

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن !

 

 

 

 

 

 

به یک فرشته گفتم : برو و معشوقم که عاشقش هستم را ببوس !!
فرشته رفت و وقتی برگشت دیدم چشماش اشکیه و گریه کرده !!
به فرشته گفتم : معشوق مرا بوسیدی ؟! فرشته گفت :
نه نشد !! به فرشته گفتم : چرا ؟
فرشته مهربون گفت : دو فرشته هیچ وقت همدیگرو را نمی بوسن !

 

 

 

 

 

 

 

اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس
گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره !

 

 

 

 

 

 

ببخشید ، میشه یه بوس بندازی !؟
.
.
.

” کانون بوس ندیده ها ! “

 

 

 

 

 

 

سلام
یه چیز میگم بگو باشه
یه بوس میدی دلم وا شه !؟

 

 

 

 

 

 

لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه ممنونم ، بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین دوست و همدم منی . . .

 

 

 

 

 

 

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند / قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است
بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند / تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

 

 

 

 

 

 

سلام یه زحمت واست داشتم
هروقت از جلو آینه رد شدی ، این دوست منم ببوس !

 

 

 

 

 

 

بسی مستی در ان چشم سیاه است / مرا صد آفرین در هر نگاه است
بی از بوسه ی گرم تو دارم / بر این تب آتش لب ها گواه است

 

 

 

 

 

 

برو بشین رو پشت بوم روتو بکن به آسمون در جهت وزش باد یه بوس فرستادم برات !

 

 

 

 

 

 

رفتم به نزد طبیب ز شدت تب
۶ بوسه نوشت ز گوشه لب
۲ تا صبح
۲ تا ظهر
و ۲ تا شب !

 

 

 

 

 

 

تمام شیرینی عسل از بوسه است

پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است

بهترین هدیه پس از یک انتظار

بشنوید از من فقط یک بوسه است

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از لاو پيج چه میخواهید؟!
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 372
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 1,034
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,034
  • بازدید ماه : 3,903
  • بازدید سال : 17,118
  • بازدید کلی : 315,700