loading...
تفريح براي همه
آخرین ارسال های انجمن
mostafa بازدید : 171 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)


 

بوسه ابتکاریست از طبیعت ، برای زمانیکه احساس در کلام نمی گنجد . . .
میبوسمت . . .

 

 

 

 

 

 

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم
تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم

 

 

 

 

 

 

گرمترین بوسه ها را نصیب کسی کن که در سرد ترین لحظه ها به یاد توست . . .

 

 

 

 

 

 

می بوسیمت سه تایی  من و غم و تنهایی / امان از این جدایی دلتنگتم خدایی

 

 

 

 

 

 

دلم کرده هوایت نازنینم
فدای بوسه هایت ! نازنینم
تمام صورتت پنکیک پوش است
بگو بوسم کجایت نازنینم !

 

 

 

 

 

 

میفرستم این پیامک را به دوست / ای پیامک صورت او را ببوس

 

 

 

 

 

 

سلام …
من پستچی هستم با پست سفارشی واستون یه بوس فرستادن اگه ممکنه لپ تون رو جلو بیارین تحویل بگیرین !

 

 

 

 

 

 

می دونی چرا وقتی میخوای بری تو رویا چشمهات رو میبندی ؟
وقتی میخوای گریه کنی چشمهات رو میبندی ؟
وقتی میخوای خدارو صدا کنی چشمهات رو میبندی ؟
وقتی میخوای کسی رو ببوسی چشمهات رو میبندی ؟
چون قشنگ ترین لحظات این دنیا قابل دیدن نیستن !

 

 

 

 

 

 

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم
که دگر باز از این گونه خطاها نکنم
بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من
توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم !

 

 

 

 

 

 

نیازمند لبت ، جان بوسه خواه من است / نگاه کن به نیازی که در نگاه من است

 

 

 

 

 

 

لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه
ممنونم بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین دوست و همدم منی . . .

 

 

 

 

 

 

به امید نگاهت ایستادن / به روی شانه هایت سر نهادن
خوشتر از این آرزویی است / دهان کوچکت را بوسه دادن

 

 

 

 

 

 

انواع بوسه :

بوس لب : عاشق بودن
بوس گردن : نیاز داشتن
بوس صورت : دوست داشتن
بوس بازو : شوخی کردن
بوس پیشانی : آرامش دادن
تو کدومشو به من میدی !!!؟

 

 

 

 

 

 

بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی ، قهرکردم ، سر به سر
تو بیا ، در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن
من غرورم را شکستم ، داشتی ؟ / آمدم ، حالا تو با من آشتی ؟

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از لاو پيج چه میخواهید؟!
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 372
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 2,878
  • بازدید سال : 16,093
  • بازدید کلی : 314,675