loading...
تفريح براي همه
آخرین ارسال های انجمن
mostafa بازدید : 184 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

.

.

خودَم پَراندَمت وقَتي درشعرهايَم بالت َدادم...

حالارنگ آسمانهاي ديگَر را بِِه رخَم ميکشــــــی؟!

.

.

.

باران که میبارد......
دلم برایت تنگ تر میشود.........
راه می افتم... بدون چتر.... من بغض میکنم .....آسمان گریه....

.

.

.

حالا که رفتهــ ای،
ساعتهــــا به این می اندیشم
که چرا زنــــده ام هنـــوز؟
مگـه نگفتـــه بــودم بی تــــو میمیرم؟
خدا یادش رفته استــــــ مرا بکشــــد،
یا تــــــو قرار استــــــ برگردی؟!

.

.

.

بهش گفتم دیگه نمی خوامت !
خندید و رفت !
تازه فهمیدم شوخی من حرف دلش بود . . .

.

.

.

چـــه مـــی کُنـــی بـــاد ؟!؟!؟!
عَـــطـــرِ تَنَش را جـــایِ دیگَـــری بـــپـــاش ...
ایـــن خـــانـــه خـــودَش ویـــران اســـتـــ ...

.

.

.

دیگـــــــر به کسی نمی گویم: دوســتت دارم...

انگار دوستت دارم های من؛

خداحافظ شنیده می شود...!

.

.

.

بهش گفتم دیگه نمی خوامت !
خندید و رفت !
تازه فهمیدم شوخی من حرف دلش بود . . .

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از لاو پيج چه میخواهید؟!
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 372
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 350
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 3,219
  • بازدید سال : 16,434
  • بازدید کلی : 315,016